Marketing és Turizmus Miskolci Egyetemen

Marketing és turizmus Miskolci Egyetem

A Miskolci Egyetemen működő Marketing és Turizmus Intézet  kiemelkedő szerepet tölt be a marketing és turizmus területén hazánkban. Az intézet célja olyan magasan képzett szakemberek képzése, akik képesek a modern marketing és turizmus kihívásainak megfelelni, valamint hozzájárulni a gazdasági és társadalmi fejlődéshez.

Marketing és Turiszmus képzési kínálat Miskolcon

Az intézet széles körű képzési palettát kínál az érdeklődők számára:

  • Alapképzések (BA/BSc):

    • Turizmus-vendéglátás alapképzési szak: A hallgatók elsajátítják a turizmus és vendéglátás alapvető ismereteit, beleértve a közgazdaságtudományi, társadalomelméleti és módszertani tudást. A képzés során kiemelt figyelmet kap a kulturális turizmus és a desztináció-menedzsment. citeturn0search1
    • Kereskedelem és marketing alapképzési szak: A szak célja olyan szakemberek képzése, akik jártasak a kereskedelem és marketing területén, ismerik a marketing eszközrendszerét és módszertanát, valamint képesek a fogyasztói magatartás elemzésére. citeturn0search4
  • Mesterképzések (MSc):

    • Marketing mesterszak: A képzés célja olyan szakemberek képzése, akik különböző üzleti és non-business szervezetekben végeznek marketingtevékenységet, és képesek komplex marketingstratégiák kidolgozására és megvalósítására. citeturn0search9
  • Felsőoktatási szakképzések (FSZ):

    • Turizmus-vendéglátás felsőoktatási szakképzés: A képzés során a hallgatók megismerkednek a turizmus és vendéglátás alapvető folyamataival, a marketing eszközrendszerével, valamint rendezvényszervezési ismereteket is szereznek. citeturn0search2
  • Szakirányú továbbképzések:

    • Business marketing specialista: A képzés célja olyan szakemberek képzése, akik üzleti (B2B) piacokon működő vállalkozásokban végeznek marketingtevékenységet. citeturn0search7
    • Területi marketing specialista: A képzés során a résztvevők elsajátítják a területi (település, városi, megyei, országos) marketing sajátosságait, és képesek lesznek non-profit szervezetek marketingtevékenységének irányítására. citeturn0search10

Kutatási tevékenység és együttműködések

Az intézet aktív kutatási tevékenységet folytat a marketing és turizmus különböző területein. Kiemelt figyelmet fordítanak a városmarketing, a turizmusfejlesztés és a digitális marketing aktuális kérdéseire. Szoros kapcsolatot ápolnak a helyi és országos vállalkozásokkal, önkormányzatokkal és civil szervezetekkel, elősegítve a gyakorlati tapasztalatok beépítését az oktatásba.

Marketing és Turizmus Miskolci Egyetemen

Miskolci Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Turizmus Intézet

Az intézet elérhető a következő címen:

 

Cím: 3515 Miskolc-Egyetemváros, A2. épület 1. emelet

Telefonszám: 46/565-197

Email: mim@uni-miskolc.hu 

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete elkötelezett a magas színvonalú oktatás és kutatás mellett, hozzájárulva a régió és az ország gazdasági fejlődéséhez.

Ez is érdekelhet:

Élelmezés szaklap: A közétkeztetési szektornak saját magazinja volt

Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal volt egykor az agrárium biztonságos és fenntartható jövőjének záloga