Marketingautomatizálás képzés indul az Edutus Egyetemen

Marketingautomatizálás képzés

A 2 féléves marketingautomatizálás képzés  azoknak való elsősorban, akik a és közösségi médiakezelési ismereteket szeretnének professzionális szinten elsajátítani egy piacvezető eszköz, a HubSpot segítségével.

Hubspot a középpontban

Számos hazai és nemzetközi cég használja a HubSpot-ot, de az Edutus Egyetem az egyetlen olyan felsőoktatási intézmény, melynek képzése lehetőséget teremt a szakterület alapjainak és mesterfogásainak elsajátítására.

HubSpot az Edutus Egyetem edukációs partnereígy a képzés hallgatói a legmagasabb szintű szoftver csomag támogatásával tanulhatják a marketingautomatizálást a képzés teljes ideje alatt.

Ezt nyújtja a marketingautomatizálás képzés

A képzés nem csak az egyes szakterületekre nyújt betekintést, de a résztvevők azt is megtanulhatják, hogy hogyan kapcsolják össze a különálló részterületeket egy egységes és hatékony marketingautomatizálási stratégiává.

A képzés keretében lehetőség nyílik minden olyan ismeret és technika elsajátítására ami jelenleg a mesterséges intelligenciával, a re-marketinggel, az automatizálással és a viselkedés alapú kommunikációval lehet elérni a marketing és az értékesítés területen.

A képzést elvégzők államilag elismert oklevelet kapnak, de mellette lehetőségük nyílik több, nemzetközileg elismert HubSpot minősítést is szerezniami komoly kiugrási lehetőséget jelent a hazai és a nemzetközi munkaerőpiacon is.

A képzést elvégzők nem csak itthon, de a nemzetközi piacokon is keresettek lesznek, tekintettel arra, hogy a HubSpot is erre ösztönzi a hallgatókat egy saját álláskeresési platformján keresztül

A képzés részletei

Legalább alapképzésben vagy osztatlan képzésben (vagy korábbi főiskolai, egyetemi képzésben) szerzett oklevél.

Képzési idő:

2 félév, 60 kredit

Megszerezhető szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése: 

Marketingautomatizálási szakember (Marketing automation expert)

Munkarend:

levelező, foglalkozások péntek délután 13:30-tól 20:15-ig, ill. szombaton 8:00-tól 15:00-ig

Jelentkezési határidő:

2025. március 7.

Program indulása:

2025. március 14.

Ezt tudja majd, aki elvégzi a marketingautomatizálás képzést

  • Megalkotni egy komplex marketingautomatizálási stratégiát,
  • Összetetten használni a HubSpot marketingautomatizálási szoftvert,
  • Elemezni a website és a marketing kampányok analitikai adatait és növelni az online marketing hatékonyságát,
  • Megtervezni és előállítani viselkedés alapú chat folyamatokat,
  • Megtervezni és létrehozni viselkedés alapú e-mail marketing kampányokat,
  • Megtervezni és üzemeltetni komplex automatizálási folyamatokat,
  • Megtervezni és létrehozni landing oldalakat,
  • CRM-et használni és üzemeltetni,
  • Értékesítési technikákat működtetni,
  • CMS-t (tartalom menedzsment szoftver) használni és üzemeltetni,
  • Ügyfélszolgálati technikákat üzemeltetni,
  • Összekapcsolni és szinkronizálni különböző üzleti folyamatokat.

Kinek ajánlott a képzést?

  • Online marketing menedzsereknek, akik szeretnék elsajátítani a marketingautomatizálási technikákat;
  • Offline marketing menedzsereknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
  • KKV cégvezetőknek és marketingeseknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
  • Informatikusoknak és rendszergazdáknak;
  • Online marketing iránt érdeklődőknek, akik digitális alapismeretekkel rendelkeznek

Neves oktatók

  • Damjanovich Nebojsa – B2B marketing tanácsadó és tréner
  •  Zaják Enikő – B2B marketing tanácsadó és tréner
  • Jámbor Judit – B2B marketing tanácsadó és tréner

Együttműködő partnerek:

  • HubSpot
  • Resend Agency

Jelentkezés ide kattintva

 

Ez is érdekelhet:

Marketing és Turizmus Miskolci Egyetemen

A médiajog jelentősége és a Médiajog Figyelő szerepe