A 2 féléves marketingautomatizálás képzés azoknak való elsősorban, akik a és közösségi médiakezelési ismereteket szeretnének professzionális szinten elsajátítani egy piacvezető eszköz, a HubSpot segítségével.
Hubspot a középpontban
Számos hazai és nemzetközi cég használja a HubSpot-ot, de az Edutus Egyetem az egyetlen olyan felsőoktatási intézmény, melynek képzése lehetőséget teremt a szakterület alapjainak és mesterfogásainak elsajátítására.
HubSpot az Edutus Egyetem edukációs partnere, így a képzés hallgatói a legmagasabb szintű szoftver csomag támogatásával tanulhatják a marketingautomatizálást a képzés teljes ideje alatt.
Ezt nyújtja a marketingautomatizálás képzés
A képzés nem csak az egyes szakterületekre nyújt betekintést, de a résztvevők azt is megtanulhatják, hogy hogyan kapcsolják össze a különálló részterületeket egy egységes és hatékony marketingautomatizálási stratégiává.
A képzés keretében lehetőség nyílik minden olyan ismeret és technika elsajátítására ami jelenleg a mesterséges intelligenciával, a re-marketinggel, az automatizálással és a viselkedés alapú kommunikációval lehet elérni a marketing és az értékesítés területen.
A képzést elvégzők államilag elismert oklevelet kapnak, de mellette lehetőségük nyílik több, nemzetközileg elismert HubSpot minősítést is szerezni, ami komoly kiugrási lehetőséget jelent a hazai és a nemzetközi munkaerőpiacon is.
A képzést elvégzők nem csak itthon, de a nemzetközi piacokon is keresettek lesznek, tekintettel arra, hogy a HubSpot is erre ösztönzi a hallgatókat egy saját álláskeresési platformján keresztül
A képzés részletei
Legalább alapképzésben vagy osztatlan képzésben (vagy korábbi főiskolai, egyetemi képzésben) szerzett oklevél.
Képzési idő:
2 félév, 60 kredit
Megszerezhető szakképzettség oklevélben szereplő megnevezése:
Marketingautomatizálási szakember (Marketing automation expert)
Munkarend:
levelező, foglalkozások péntek délután 13:30-tól 20:15-ig, ill. szombaton 8:00-tól 15:00-ig
Jelentkezési határidő:
2025. március 7.
Program indulása:
2025. március 14.
Ezt tudja majd, aki elvégzi a marketingautomatizálás képzést
- Megalkotni egy komplex marketingautomatizálási stratégiát,
- Összetetten használni a HubSpot marketingautomatizálási szoftvert,
- Elemezni a website és a marketing kampányok analitikai adatait és növelni az online marketing hatékonyságát,
- Megtervezni és előállítani viselkedés alapú chat folyamatokat,
- Megtervezni és létrehozni viselkedés alapú e-mail marketing kampányokat,
- Megtervezni és üzemeltetni komplex automatizálási folyamatokat,
- Megtervezni és létrehozni landing oldalakat,
- CRM-et használni és üzemeltetni,
- Értékesítési technikákat működtetni,
- CMS-t (tartalom menedzsment szoftver) használni és üzemeltetni,
- Ügyfélszolgálati technikákat üzemeltetni,
- Összekapcsolni és szinkronizálni különböző üzleti folyamatokat.
Kinek ajánlott a képzést?
- Online marketing menedzsereknek, akik szeretnék elsajátítani a marketingautomatizálási technikákat;
- Offline marketing menedzsereknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
- KKV cégvezetőknek és marketingeseknek, akik digitális alapokkal rendelkeznek;
- Informatikusoknak és rendszergazdáknak;
- Online marketing iránt érdeklődőknek, akik digitális alapismeretekkel rendelkeznek
Neves oktatók
- Damjanovich Nebojsa – B2B marketing tanácsadó és tréner
- Zaják Enikő – B2B marketing tanácsadó és tréner
- Jámbor Judit – B2B marketing tanácsadó és tréner
Együttműködő partnerek:
- HubSpot
- Resend Agency
Ez is érdekelhet: